سابقه شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه ۴۰ برمی‌گردد شاخصه‌های سبک زندگی مشترک از منظر امام صادق (ع) معرفی کتاب | حسنیه در دربار هارون، شرح مناظرات بانویی از شاگردان امام صادق(ع) بهره‌مندی بانوان زائر و مجاور از کارگاه‌های مشاوره آموزشی قرائت قرآن کریم چه کار کنیم فرزندمان چاق نشود؟ ممنوعیت حجاب برای زنان مسلمان فرانسوی در المپیک پاریس چرا زنان بعد از یائسگی دچار بی اختیاری ادرار می‌شوند؟ دست‌هایی که بوی خیر می‌دهند موقوفات زنان از صفویه تا قاجار در مشهد ویدئو | زنان و دختران، قربانی‌های روابط بی حد و مرز آزادی جنسی سوء استفاده از کودکان را در تبلیغات ممنوع کنید پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان کدام‌اند؟ این خانم معلم کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد ضربه مهلک غرب بر بنیان خانواده با به رسمیت شناختن خانواده‌های تک والد و همجنس تأثیر شیردهی بر سیستم ایمنی مادر و نوزاد دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر استفاده دختر بچه در تبلیغات فرزندآوری باید یک ضرورت ملی باشد نسل جوانِ باغیرت، متعهد و مسئولیت‌پذیر، نیاز آینده جامعه ماست شرایط حجاب با اجرای طرح نور تغییری کرده است؟ رسالت رو به گسترش آموزش زنان؛ کاهش شکاف جنسیتی کاهش مصرف نمک، راهی برای تسکین دردهای زنانه
سرخط خبرها
مطالبه عمومی را به سمت دیدن ورزش قهرمانی بانوان سوق دهیم

مطالبه عمومی را به سمت دیدن ورزش قهرمانی بانوان سوق دهیم

  • کد خبر: ۲۱۴۱۱۴
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
رییس شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان گفت: باید مطالبه عمومی را به سمت دیدن ورزش قهرمانی بانوان سوق دهیم و در این زمینه ذائقه‌سازی کنیم تا حمایت‌های معنادارتری از ورزش زنان صورت گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، فهیمه فرهمندپور پس از برگزاری رقابت دوم فینال لیگ برتر زنان با بیان اینکه این دیدار، رقابت پرهیجان و نزدیکی بود، اظهار داشت: ما در ذائقه سازی و مطالبه عمومی برای ورزش بانوان کمتر کار کرده‌ایم. بسیاری از صندلی‌های تماشاگران خالی بود و باعث تاسف است که چرا جامعه ما در این خصوص به اندازه کافی حساس، مطلع و راغب نیست. مطالبه در خصوص ورزش بانوان و حمایت عمومی و مردمی در جامعه صورت نگرفته است.

وی گفت: سرمایه گذاری در ذائقه سازی جامعه در خصوص ورزش بانوان باعث می‌شود که ورزش بانوان به اندازه آقایان دیده شود و مورد توجه قرار گیرد و به این شکل به طور طبیعی حمایت از ورزش بانوان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزش با خود سلامت جسم، قوت روح و سلامت روان ایجاد می‌کند و به نوعی توازن روانی و اجتماعی به همراه دارد، خاطرنشان کرد: باید مطالبه عمومی را به سمت دیدن ورزش قهرمانی بانوان سوق دهیم تا حمایت‌های معنادارتری از ورزش زنان صورت گیرد.

رییس شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان تصریح کرد: در فدراسیون والیبال اتفاقات خوبی در بخش بانوان می‌افتد و گزارش‌های امیدبخش است البته که تا شرایط مطلوب فاصله داریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.